יום ראשון

This is why j'adore mon quartier 2


1. כי רק ברובע ה11 מתקיים פסטיבל "קארטייה ליברה", סתם כי לראש העירייה מתחשק להוציא החוצה את כל המטעמים שקיימים כאן בין כה. זהו האירוע המצדיק מופע משותף של להקת כלי נשיפה צעירה ומופרעת ו"ציור מוזיקלי" (3 סטודנטים מהבצפר הארור אליו לא התקבלתי עם מכחולים בידיים ודף ענק פרוש על גבי קיר מזדמן במרכז השכונה)


2. כי לא חדלים, דווקא פה, בהפגנות נגד רפורמת הפנסיה. גם אם רשמית הדעה שלי לא ממש תומכת, סוציאליסטית שכמוני, הדגלים האדומים תמיד מחממים לי את הלב

3. כי רק פה יש לי ממש מתחת לבית סופר ענקי וזול, שחוגג את תחילת עונת הענבים בזרי בלונים ירוקים.

4. כי זה רובע שמקיים "פסטיבל צילום" באופן עצמאי, באולם ספורט של המתנ"ס שמאחורי הבית
וגם אם היה שיעמום, העיקר הכוונה, באמת.


5. זו בכלל תמונה מהרובע ה6 אבל היא מתאימה לי לאווירה

6. כי לכולם יש לק אדום (נכון, זה בכל פריז, אבל ברובע שלי היא מהנהנת בחיוך כשאני שואלת אם אפשר לצלם)

7. כי כשאני מתה מתה מתה לפיפי, אני נכנסת למסעדה ולא מעקמים עליי את הפרצוף כשאני שואלת אם אפשר לגשת, וכי זה מה שאני מוצאת שם

8. בגלל שגיליתי כמה בארים חדשים וסופר דופר כיפים, והם אפילו מסעדות אם רוצים

Le Cannibale café 93 Rue Jean-Pierre Timbaud, 75011 Paris01 49 29 95 59
Bistro la fée verte
לא מצאתי כתובת מדויקת, אבל זה ממש ליד הבית
Les p'tites indécises
2 Rue Trois Bornes, 75011 Paris01 43 57 26 00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה