יום ראשון

כיד הדמיון הטובה


את moebius לא הכרתי. אני לא צרפתיה, התרבות ממנה אני באה לא מקדשת קריאת קומיקס כמעשה שגרתי ומובן מאליו. הסקרנות שלי לגילוי מה קורה בעיר, בעיקר על תערוכותיה, היא שהובילה אותי אליו. התערוכה המוקדשת לציוריו במוזיאון לאמנות בת זמננו Fondation Cartier נקראת "Transe-Forme". התחלה מצוינת. גם מודעות הפרסום היו מסקרנות. הלכתי. המוזאון, שהציג בזמנו את עבודותיו של טקאשי קיטאנו, הוא מקום שאי אפשר לטעות איתו.


אין לי משהו חשוב או משמעותי מדי להגיד עליו. חוץ מלהמליץ בחום לבקר בתערוכה הזו, שגרמה לי לפרץ כזה של השראה עד שפשוט רעדו לי הידיים. יש בעבודות שלו כמויות בלתי נגמרות של דמיון ויצירתיות, רעיונות משוגעים של חיבורים בלתי אפשריים, הומור ופרופורציות אחרות ממה שאני רגילה אליהן. שלא לדבר על הכמות, ועל היכולת הטכנית. הכל היה ככ נכון, שפשוט רציתי להישאר עוד ועוד. אבל הצבא צועד על קיבתו בגלקסיה הפרטית שלי, אז חזרתי הביתה לנשנש משהו.

MOEBIUS
Transe-Forme
Fondation Cartier, 261 Boulevard Raspail, 75014 Paris
13/3/2010 - 12/10/2010
http://fondation.cartier.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה