יום רביעי

MONSTERS

הנה הן, המפלצות היקרות שלי. אוכלות הכל, הופכות הכל. רעות לתפארת. זה לא קורה. זה לא ממריא, הכל מתרוקן בגללן, אף אחד לא עף פה, אף אחד לא מחייך. לכו מפה, מפלצות! הן לא הולכות. מה עושים כשאין מנוס מהפחד. מפלצת מס' 1, הבדידות, שואבת האנרגיות הגדולה, ידה בכל. נוגעת בניכור, מתחכחת בייאוש. מפלצת מס' 2, הניוון, הופכת הכל לקל יותר, הדרך הקלה היא לא לעשות כלום. שקרים! מפלצת מס' 3, חוסר נחישות. מפלצת מס' 4, הקלת ראש. מפלצת מס' 5, עצלנות. לא תמיד הייתי פה. אבדה דרכי, התבלבלתי. מפלצת מס' 6, שאננות. . די די די די די שמישהו ינער אותי שמישהו כבר יעיר אותי. מפלצת מס' 7, הבורות. לאן פונים? איך יוצאים מפה? מפלצת מס' 8, צעידה במקום, התעסקות בכלום, באוויר, חוסר מעוף... מפלצת מס' 9 הפחד. מפלצת מס' 10 בניית בניינים באוויר. מפלצת מס' 11 לחץ, היסטריה. עוד מעט אצא מכאן. בינתיים אני סופרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה